Trevlig helg


Pappa har varit framme =) Tuffingen.

Hade en toppen helg! På lördagen träffade vi J och F där vi grillade gott. Ser verkligen framemot sommaren med en massa underbara kvällar. Sen på söndagen träffade vi en av Johans barndomsvänner. Hennes son var också med och vi gick och matade änderna. Först vid flora parken men där var det bara 3 st så vi gick vidare ner till ån. Där fanns det betydligt många fler. Arvid tittade på med både stora och trötta ögon =) (Det var dags för förmiddagsvila =)) Det var supermysigt för man kunde gå längs med ån och vatten gillar jag. Där kommer jag gå fler gånger. Synd bara för vid slutet så kom det en bro över ån och den hade trappor och jag kommer inte orka dra upp vagnen om jag går själv. Får vända isåfall. Sen gick vi hem och dom andra körde hem till sig. Jag och Johan åt vår lunch ute på baksidan medans arvid sov i vagnen. Det var med härligt. Ska ta och fixa till där bak sen efter vi kommer hem från Falun nästa vecka. Nu när det är så varmt och skönt väder. På eftermiddagen körde vi till M och T och fick äntligen träffa deras lille =) Han sov hela tiden så vi får komma igen så vi kan hålla och mysa bebis =) Nej det var verkligen en toppen helg där vi träffade många nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0