Övervikten, ett ständigt problem.

Då var påskhelgen över. Många härliga lediga dagar! Men tok för mycket påskgodis har man ätit!! Har nog gått upp flera kilo :l Jävla skit! Var är karaktären när man behöver den? Har verkligen gått dåligt sen jag slutade amma och blev opererad. Jag som sa att jag aldrig skulle väga så mycket som jag gjorde innan jag gick ner 18kg. Men då var man där igen. Det är verkligen vidrigt att gå med dessa fläskkilon på kroppen. Inget passar, man är ständigt på dåligt humör, orkar inte med, svettas för minsta lilla osv. osv.

Skitmaten/godiset är min tröst när man mår dåligt. Har verkligen märkt det på sista tiden. Så fort jag blir arg/ledsen/frustrerad så går jag och småäter. Sötsuget har tagit över!
Ska göra ett försök igen med att få iordning på detta. Jag vill vinna kampen mot övervikten. Vill ha känslorna som jag kände när jag klev på vågen och såg kilo efter kilo försvann. Jag vill detta så mycket. Planering av maten under dagarna är A och O. Så det är det första jag ska börja med.

Ni får sparka mig i baken så jag skärper mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi får sparka varandra i röven så båda kommer igång hihi! Behöver också ta tag i mitt igen och de så snart som möjligt :-)

2011-04-29 @ 09:56:32
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0