Nytt till sommaren

Stack till stan idag, behövde verkligen inskaffa solhatt till Arvid! Och nu är det gjort.
Hittade två "hattar" och sen slank ett par jeansshorts ner. Hade kunnat shoppat upp hela butiken med allt fint det fanns. Klockan sprang iväg så jag hann bara inom H&M innan jag skulle befinna mig nån annan stanns. Säger sen när mannen har varit hemma. Sen körde jag hem igen för Arvid hade bara sovit ynka 20 min på förmiddagen så han var trött och grinig. Men det blev ändå ett stopp på biltema och jysk. Är ute efter en "fot" till vårt parasoll. Men det fanns inga såna plast som man fyller med vatten. Dom som fanns var oerhört fula och dyra. Så jag får nog spana in det på eko kanske? Nån som har tips var dom finns!?



Ett nytt set med sängkläder till Arvid kom med hem.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej.

Vi köpte en jätte fin fot till vårat parasoll o sten på Jysk förra sommaren och vi har varit nöjd för den står bra ett måste när man har små loppor som sliter & drar i allt.



Lycka till! /Ulle

2011-05-03 @ 08:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0