Mina vitsippor

Igår efter 00.00 kom vi hem igen. Resan gick bra fast det är svårare nu att roa Arvid, det var lättare förr när han var bebis, då sov han bara. Idag vaknade vi strax efter 06, låg och drog oss till 07 innan vi kickade igång dagen med städning och undanplockning av all packning som fanns i bilen. Det är verkligen underbart väder nu och det är synd att man måste göra inomhussysslor, men på eftermiddagen gick jag och Arvid ut, han är bättre med förkylningen. Han somnade i vagnen och sov gott en stund. Under tiden stannade jag och plockade en bukett med vitsippor. Medans jag var uppe i Falun så har det blommat för fullt här nere. Gräset är så grönt och träden lika så.
Lite påskgrejer har med kommit fram. Nu är det fredagsmys som gäller med vänner. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0