Finns alltid en baksida

Tänk vad några ord kan gör en så ledsen.....

Fick en trevlig eftermiddag med svärmor och flera nära och kära igår. Den avslutades med att vi satt och sola oss i det härliga vädret. Fick minsann färg i ansiktet. Vilket påminde mig att köpa hem solskyddsfaktor. Snart är det påsk med och då blir det långledigt som helt klart är bra.

Ska sätta mig och skriva lite adresser på några kuvert som måste skickas idag. Alltid kul att få lite på posten. Får passa på nu medans lillkillen sover middag.

Se glad ut malin!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Läste ditt inlägg och hoppas på att jag inte kläckt ur mig någon dum kommentar? Jag vet absolut hur jag kan vara, ingen hemlighet precis :) Säg ifrån om det är mamma eller mormor så kan jag dra dem i öronen. Det är ju släkt med mig så... Kul att ses långfredag!! Stor kram te dig...

2011-04-21 @ 10:09:12
Postat av: Malin

Nej då Jenny det är en annan person. Men jag överlever. Ja det ska bli så kul att träffa er ikväll. Längtar. Kram

2011-04-22 @ 07:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0