Bara negativt.

Vad det är mycket jag vill nu!!

Sitter i mörkret just nu, har inte tänt upp nån lampa i lägenheten, för att jag orkar inte. Johan spelar och jag ugglar framför datorn och Arvid sover så klart. Det har varit en gnällmåndag idag. Inget har direkt varit roligt enligt A så jag har haft en som klängt runt benen så man inte har hunnit med nått. Kanske det är tänder? Vet ej.....Vi hade Johans mormor och morfar på besök på eftermiddagen. Dom ville spana in nya lyan och fika lite. Alltid lika trevlig. Härliga människor.

Har iallafall hamnat i en tråkig svaka då allt, för det mesta, känns trist och omotiverad att göra nått åt saken. Det är så man kan spy på det rakt upp och ner. Man ger upp av bara tanken. Noll energi och bara ångest av att det inte blir nån ändring på det.
Som att vi ska fira Arvid i Falun nu till helgen. Har hyrt lokal och allt men jag har inte planerat klart. Då är det nått som inte stämmer. Man känner sig helt värdelös att man inte kommit nån vart! Skit!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar dig! Kan känna igen känslan... Stor Kram

2011-04-05 @ 19:41:35
Postat av: Julia

Tack fina du! Han mår aningen bättre idag så nu hoppas vi att vi går mot friskare tider. Är så trött på dessa ständigt återkommande sjukdomar.



Hur mår du, älskade vän? Känner också igen den där känslan, så väl! Man vill räcka till, få så mycket gjort på en och samma gång och ser fram emot saker så mycket att man till slut "fastnar" på ruta 1 och inte kommer någonstans. Alla har dåliga dagar och tyvärr är vi ganska dåliga på att se det bra i dem.



Hoppas du känner dig bättre till mods snart, är det något vet du var jag finns. Kramar ♥

2011-04-05 @ 21:28:57
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack fina du! Han mår aningen bättre idag så nu hoppas vi att vi går mot friskare tider. Är så trött på dessa ständigt återkommande sjukdomar.



Hur mår du, älskade vän? Känner också igen den där känslan, så väl! Man vill räcka till, få så mycket gjort på en och samma gång och ser fram emot saker så mycket att man till slut "fastnar" på ruta 1 och inte kommer någonstans. Alla har dåliga dagar och tyvärr är vi ganska dåliga på att se det bra i dem.



Hoppas du känner dig bättre till mods snart, är det något vet du var jag finns. Kramar ♥

2011-04-05 @ 21:29:30
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0