Vaken

Är uppe och slökollar internet lite. Tyvärr har det börjat igen med att jag vaknar om nätterna. Pga jag har ont i ryggen nu för tiden och inte så mycket i benet. Tråkigt och jobbigt är det! Ska snart gå igen så man kan sova lite innan lillplutten vaknar.
I lördags var vi iväg på kräftskiva i Hörby och tyvärr så var Arvid inte sig själv pga folkmängden. Så vi fick åka igen efter nån timme bara. Både jag och Johan kunde inte finna ro för A gnällde hela tiden, när jag gick ut för en promenad blev han sig själv igen och gjorde verkligen ont i hjärtat av att se hur han var där inne. Sen på söndagen sov han över sin morgonmat med 1,5h. Det tog på hans krafter.

Nu igår tog vi en tur till svärföräldrar för att mysa bara och det var skönt för oss alla.

Idag däremot så ska jag på föräldragrupp för första gången och det ska bli intressant och se vad det kan ge =) Nej om man skulle hoppa i sängen igen, inte bokstavligen talat men ni fattar :P

Igår var det 2 veckor kvar tills vi ska köra upp till Ullared, härligt som jag längtar!
En annan kul grej är att jag idag har inte druckit någon läsk på hela 3 veckor. Lite minus på vågen i resultat och det tackar vi för. Känns toppen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Go girl! Vad roligt att det pekar neråt! Hoppas det blir roligt idag och du träffar någon trevlig mamma. Hör av dig om du vill träffas i veckan. Lillan är sig själv igen och jag har sluppit förkylning. Kram kram

2010-09-13 @ 10:18:28
Postat av: Josefine

Åhhh, då kanske vi ses i Ullared för jag ska ta bussen upp!!!!

Ha det bra/Jossan

2010-09-15 @ 18:18:33
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0