tisdag

Oj vad förmiddagen har gått fort.
Som sagt innan så var Arvids förkylning väldigt lindrig och varade inte många dagar. Lite hes är han nu bara.
Var ju lite si och så om man skulle ställa in Ullaredsresan i söndags men han hade ingen feber och knappt snorig så vi körde 05.30 tillsammans med Malin och Tobias. Vi fick en trevlig söndag fast jag är ganska besviken på dagen där uppe för jag hann inte med knappt hälften av affären :O
Fattar inte vad man gjorde?? Det har blivit för stort. Men sen är det väl för man hade Arvid att se efter som gjorde att man blev begränsad. Men sak ska jag säga och det är att jag är så stolt över Arvid....han var så snäll och glad hela dagen och det gjorde allt så enkelt. Massor av folk kom fram och skrattade med honom osv. Amningen fick med bra fast han blev ganska störd allt folk omkring eller rättare sagt han är så nyfiken så han glömmer bort att äta =) Får se om man tar en till vända innan jul?


Ullareds vante - perfekt till vintern


Kommentarer
Postat av: Hannah

Följer gärna med om ni tar en runda sen igen!

Vill också köpa bebissaker :)

2010-09-28 @ 14:26:40
Postat av: marika

var också i ullard i söndags.. Var himla mycket folk och blev ganska besviken på utbudet :(

2010-09-28 @ 15:08:52
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0