Vår Måndagkväll

Igår hade vi Julia och André på besök. Johan gjorde middagen och jag gjorde efterrätten. Det blev en toppen kväll verkligen! Det blev både halv åtta hos mig och ullared. Deras son Casper är så härlig! Han och Arvid kollade in varandra med stora ögon, hihihi. Tack för en trevlig kväll.

Åh jag är så spänd för vad som ska ske idag =) Hoppas det går bra.

Ska snart ge Arvid mat och sen ska vi bara vänta in att det ska bli dags att köra till sjukgymnasten vid 14.30 Ska nog försöka ha tiderna på förmiddagarna istället så har man det färdigt och hela eftermiddagen till att göra nått annat.

Ja nått annat har jag väl inte direkt att skriva om. Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själva, fina ni! Kul och se hur Arvid och Casper tittade och "undersökte" varandra med stora ögon. Håller tummarna för er, hör av er ikväll! <3

2010-09-21 @ 13:11:04
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0