Nu får vi se....

...för nu har jag bestämt mig att, 1 oktober ska jag förändra min livsstil (igen).
Har börjat lite smått med att bland annat slutat dricka LÄSK. Fast 2 gånger har jag syndat men det är väl inte illa för att vara 4 veckor uppehåll. Bubbelvatten dricker jag lite, det är ju helt klart bättre än läsk iallafall.

Känner att jag måste börja gå ner några "hekto". Hade ju den turen att gå ner allt som jag gick upp under graviditeten plus nått extra kilo. Kroppen är definitivt inte den samma och den kommer nog inte ändra sig heller. Stora höfter får jag leva med. Men det har smygit sig på ett extra kilo där och ett till där. Och så blir det nog av att man går hemma. Sen är det inte lätt för mig att sticka iväg och träna, för jag kan inte helt enkelt pga diskbråcket. Men jag börjar komma igång med "träningen" hos sjukgymnasten. Det är ju inte fysiskt arbete utan mer övningar som ska stärka och försöka göra så inte disken blir klämd.
Så ju mer jag slipper smärtan i benet ju enklare blir det med allt annat.
Jag har ju gått ner innan av att bara äta rätt så jag ska försöka det nu också! Har liksom tappat karaktären jag hade innan. Viljan finns men sen att göra rätt med den är en annan femma!

Jag hoppas och vill =) Nu är det att jag ska hitta det där; Jävlar anamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0