En timme, två timmar, tre timmar...

Det är meningen att man ska sova om nätterna!!! Kan inte jag med få göra det? Varje timme vaknar jag! Hur mänskligt är det på en skala?
Hoppas verkligen att träningen ger något resultat. För nu ska det bli ett slut på detta skit man har gått med snart 1 år! Helt otroligt!

Igår kunde vi inte låta bli att skratta åt Arvid. Gav han mat vid 20.30 och han somnar vid mitt bröst, är jättetrött. Så vi byter blöjan och pussar godnatt och lägger honom. Det är nästan varje gång man lägger honom i sängen så blir han superglad och ligger och har sig, precis som han älskar att ligga där, men han somnar inom kort. Men igår var det ett undantag =) Johan lägger honom och jag hör från sovrummet världens glädjetjut från sonen. Sen ligger han och pratar högljudt och sparkar av täcket och är superpigg. Man kan inget annat än bara le ♥ Ja ja han somnar snart. Men han höll på väldigt länge. Varje gång vi kom in för att ge han nappen började han skratta. Efter x antal gånger som vi gått in där så början han bli tröttare och det gnälls istället för skratt. Sen bara så där så sover han som en klubbad oxe. Han är för rolig. Men vi hoppas att det inte ska vara så här varje natt =)

 


Mamma försöker ge dig en puss men du tänker äta upp mig istället hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0