Vår underbara son!

Jag måste bara få skriva av mig lite....och det är om den enorma kärleken till min son. Ni anar inte hur mycket man kan älska nån förrens man får egna barn. Jag skulle ge upp mitt liv för honom, helt klart. Varje dag blir man påmind hur fin han är! Och det är så hjärtat slår volter av lycka när han ger en det fina, underbara leendet. Även alla små framsteg som han gör blir man så glad av.


Mamma tröstar när du är ledsen ♥

Man tänker massor på hur lycklig lottad vi är att han finns i våra liv och att han är just vår. Den gåvan är helt fantastisk och den kommer vi vara evigt tacksamma för. Vi, mamma och pappa, älskar dig över allt annat här på jorden och vi kommer att alltid finnas för dig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0