Vad har man gjort för att förtjäna detta

VILKEN bra dag det har varit idag, Arvid har varit på strålande humör och jag har hunnit med en massa här hemma! Så mycket att jag har lite ont i ryggen nu :P A ligger i sängen och sover och jag passar på att sitta här ett tag och vilar lite.

I morse var jag på träning hos sjukgymnasten och jag fick ännu mer övningar. Bland annat så enkelt som att när jag går så ska jag "rulla" med fötterna, hälarna i och sist upp är tårna. Snacka om att jag hade det jobbigt, har glömt bort hur det är att gå "normalt". Så jag ska tänka på detta ofta så jag lär mig gå rakare och tränar bort min "ank-gång" :P


Kontroll på trattkantareller, hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0