1 Oktober

Då var första OKTOBER här. Helt galet! Man märker mer och mer av hösten, bland annat på träden. Men kan känna lite lätt kyla också. Hörde från mamma att det hade kommit en massa snö i grövelsjön =)

Igår var det dags för sjukgymnasten igen och det gick väl inge vidare. Många övningar som jag gjorde gick bara inte....det strålade ut mer smärta i benet. Men jag ska göra några här hemma som gick hyfsat. Har åter igen fått lånat hem en TENS-apparat som kanske hjälper? Ska pröva ikväll för igår var jag så trött så jag såg i kors.

Medans jag gjorde besöket så passade snälla farmor Arvid. Vilket gjorde det lite lättare =) Därefter körde hon och mötte upp Jenny och jag fixade mig klar och körde med ner på stan. Vi träffades utanför H&M. Tanken var att jag skulle kolla jackan till Arvid som jag hade sett på nätet men den var tydligen slut. Vi tog en lunch tillsammans och hade det jättetrevligt! Gillar verkligen såna här dagar =) Vid 15 var jag ganska slut i ben och rygg så jag och Arvid (som sov gott) gick till bilen och körde hem igen. Han skulle ändå ha mat vid 16 så det var dags iallafall för att köra. Han fick smakportion med och det gick bra.

Efter en liten vila för både mig och Arvid på kvällen så blev A så jätteledsen men jag tror han hade magknip. Men det är ju typiskt för jag fick så ont när vi klev upp från sängen så jag kunde inte gå runt och trösta som jag ville men som tur var kom Johan som kunde ta över och allt blev bra igen. Det är just såna tillfällen som man spyr galla över situationen med diskbråcket. Man bara kokar av ilska för att det går ut över Arvid.

Nu blev jag bara frustrerad så jag ska gå och lägga mig. Arvid sover nog väldigt gott i sitt rum för vi har itne hört ett pip på hela natten. Det brukar bli några gånger som man får gå in och ge nappen.....alltså vad är oddsen just i skrivande stund så vaknar han :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh, jag såg på dig när du kom att det inte alls var ok. Strongt av dig att träffa oss i stan. Det gillar vi! Mys att träffas även om jag stressade upp mig över att inte hitta något... Å söta Arvid som charmar sin faster :) goa unge! Stor kram till dig Malin

2010-10-01 @ 08:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0