Måndag 11 oktober

Tack för dom fina kommentarerna ♥

 

När jag hade skrivit klart inlägget i morse höll Arvid "låda", han var jättepratglad =) Nu kommer han inte somna om efter amningen tänkte jag men det tog inte många minuter innan han släckte ögonen igen. Skönt....ställde in larmet på mobilen kl 8.30 och gott var det att lägga sig igen men jag kunde inte somna om utan låg och tänkte dom mest bisarra tankarna så jag gjorde mig själv orolig. Men som tur var så somnade jag om iallafall och vaknade när klockan ringde men jag tror jag snoozade 2-3 gånger. Arvid vaknade lagomt till att jag skulle kliva upp. Vi gjorde oss klara och vid 09.45 lämnade vi önnestad för att besöka bvc.

Nu väger Arvid 6610g och är 65 lång. Han fick vaccination idag också.
Den gick jättebra! Han är så duktig. Lite gråt av sticket men inget mer. Hoppas det går lika bra som förra sprutan.

Nu kommer svägerskan och söta Alva så jag återkommer.. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0