Fredagen

Glömde ju skriva det att jackan är beställd. Arvids farmor ville köpa den =) Nästa vecka kommer den.

Denna dag har bara gått i ett svep. På förmiddagen blev det både dammsugning, toalettstädning och bakning. Ibland har man såna dagar då det bara går och man ignorerar vad smärta heter och sen var Arvid så duktig med att somna under dammsugningen så jag hann med badrummet också. Under bakning satt A med och kollade på!

Strax innan Johan slutade hamnade jag hemma hos svägerskan på lite fika. Alltid lika uppskattat =) Hon hade gjort en fotovägg på deras övervåning och det såg så fint ut. Är grymt sugen att göra en själv! Hur underbart är det inte att ha foton på sina barn.

Efter 16.30 hämtade jag J och vi körde hem och senare åt vi middag och nu är J ute en sväng med vagnen och jag har precis satt mig ner efter lite undanplockning i lägenheten. Så tyst så tyst är det här hemma. Men han är snart hemma för A ska ha mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0