Bra start på dagen

Vi sov till 08.40 idag (morgonmål vid 05). Så skönt var det. Vaknade ett par minuter innan skönheten så jag hann upp och klä på mig och ha lite egentid. Arvid låg och snackade och hade sig, så jag gick inte in på engång. När jag kom in och han fick se mig så sken han upp som solen själv som vanligt...goa unge!!



Åt frukost och plockade ur diskmaskinen och lite sånt små fix. Sen gick vi och lekte på "lekmattan" och efter ett tag började herrn att gnälla och bli trött igen. Så nu sover han förmiddagsluren sen 1.2h tillbaka. Har både hunnit dammsuga och sorterat JÄTTEberget med tvätt. Tar och vilar lite här framför datorn och kan känna mig glad att man både har kunnat och hunnit med lite här hemma. Ute regnar det för fullt så jag tror vi stannar inne idag.

Igår spenderade jag en lite stund av förmiddagen på jobbet, då jag hade lite möte med chefen min. Jag fick lite info om hur det kommer se ut i framtiden och jag meddelade när jag ska börja jobba igen :O osv. Därefter körde jag till Julia och Casper och käkade lunch. Stackars J som hade haft migrän i flera dagar, kände fortfarande av det, tog glatt emot mig. Vi hade bestämt sen förra veckan att vi skulle träffas och det hade varit så trist om det hade blivit avbokat. DU är så snäll Julia! Hoppas det inte blev allt för jobbigt! Det var verkligen så trevligt att sitta och prata. Vi åt lunch, gick en promenad och pratade en massa så tiden sprang iväg.
Efter 16 körde jag till svärmor som hade fått Arvids jacka med posten =) Den var superfin men kanske lite stor just nu men det får vara så. Han var så fin i den!


Önska mig lycka till idag. Dags för läkartiden i Ängelholm.


Kommentarer
Postat av: Julia

Det var absolut inte jobbigt, snarare tvärt om. Jag behövde det där :-) tack för att ni kom och förgyllde min dag. Håller tummarna för idag! KRAM

2010-10-07 @ 13:52:01
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gör som Julia håller tummarna! Stor Kram till dig!

2010-10-07 @ 15:50:01
Postat av: Anonym

Fin blogg där du! :D

2010-10-07 @ 16:03:13
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: lovisa

Allt bra idag?:)

2010-10-07 @ 16:21:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malin, Tobbe o Tuva

Håller tummar och tår att allt ska gå bra :-D!!Massa kramar till er

2010-10-07 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0