2 dagar kvar

Träffen med Jenny och Alva var jättetrevlig. Vi fikade och prata (om barn så klart =)).
Kusinerna fick inspektera varandra och nog vill dom känna och klämma. Roliga är dom! Arvid var lika pratglad som på morgonen.

Märkte av att Arvid blev kinkig på eftermiddagen men det var nog mest att det värkte i benen för i övrigt så har han inte gnällt nått. Men mot kvällen så gav vi en alvedon för förebyggande syfte och han har sovit hela natten. Nu är det jag själv som alltid vaknar 04-05 då värktabletterna brukar sluta värka. Så jag får roa mig framför datorn.

Idag är det sjukgymnastik kl 1o och därefter ska jag och Arvid bara packa packa packa.....det blir en hel del som måste med när man har barn. Sen drar vi uppåt =) 2 dagar kvar nu.
Och sen på eftermiddagen när J har slutat, kommer han och hans föräldrar hit. Äta lite middag och så.


TV-dosan är så skoj att trycka på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0