Sjuklingar

Hej!

Här hemma har både jag och Arvid varit sjuka i feber. Men det börjar lägga sig nu. Skönt.
Men Arvid sover oroligt vilket innebär många vänder in och stoppa i nappen för han hostar ut den hela tiden. Vi besökte bvc i tisdag för att det var ett läkarbesök och det ville vi inte missa. Allt såg bra, en fin pojk med andra ord.

Nu väger Arvid 7150g och är 65,5cm lång. Lite under kurvan med vikten så hon tyckte vi skulle öka lite med maten. Det är inga problem för han älskar mat =) Gröt är helt klart favoriten!



Arvid ligger och sover lite middag sen en halvtimme tillbaka och jag passar på att ta det lugnt :) Så nu ska jag lägga mig i soffan för en gångs skull och invänta till hjärtat vaknar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0