Sån måndag man helst vill slippa

Ny vecka igen :O Arvid ligger och sover sen 50 minuter tillbaka. Jag har hållt på att plocka lite under tiden. Ska befinna mig hos sjukgymnasten om en timme och jag har noll lust att köra dit idag. Hade gärnat legat och tagit en tupplur tillsammans med A just nu. Är så trött! Arvid har börjat vakna vid 2-3 tiden på morgonen, gäsp! Sen slår han upp sina ögon kl 7 och är jättepigg vilket jag inte är. Men det är inget att be för än att kliva upp. Ska börja med att lägga mig mycket tidigare om kvällarna, fast vi redan gör det så får det bli ännu tidigare.

Middagen igår var mycket trevlig, vi åt viltkycklinggryta och dajmtårta till efterrätt och kollade bilder från dopet. Det var uppskattat!
På kvällen efter vi nattat Arvid så la vi oss i soffan och kollade på nya Beck...sjukt spännande!


Bus med morfar

Usch vad låg man kan känna sig ibland, trist. Lite sunshine please! Kanske man ska besöka lindex för vi har ett liberopaket att hämta där. Gratisprylar är ju alltid kul att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0