Regnet står som spön i backen

God morgon! *gäsp*

Idag är det verkligen busväder ute. Bara blåser och regnar.
Körde igår eftermiddag hem till svärmor som passade det ena barnbarnet. Vi lekte lite med barnen och sen gick vi bort och hälsade på Johans mormor och morfar där vi även fikade. Timmarna gick som bara den! Sen fick vi skynda oss hem för det regnade och vi hade inga paraplyn. Jag körde vidare och hämtade upp Johan som skulle hem till F och kolla nått med det tekniska. Så det blev att vi blev kvar en stund hos J och F. Gjorde inte mig något =) fick ju se vad dom hade hittat uppe i Ullared. J hade hittat en massa bra som jag helt missat. Vi får nog ta en trip upp igen, hihihihi.

Det är dags för tandläkarbesök igen och snälla J ska passa Arvid. Ska även shoppa lite kläder för Fröjds hade tydligen 20 % rabatt på barnkläder denna veckan.

Så nu måste jag gå och packa allt som ska med. Känns som det är en hel driva som ska med nu när han har börjat äta mat =) 

Ha en bra regnig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0