Onsdagen

Blev ännu en trevlig dag med svägerskan och lilla Alva. Vi shoppade till dom små, som jag ska visa inom kort. Vi hann precis in och ut mellan skurarna, för fy vilket väder det var igår. Dom små fick mat och sen lunchade vi på en blandning bestående av köttfärs med tacokrydda, ris, morötter, ärtor, svamp, kidneybönor mm, vilket var sååå gott. Tack J för all hjälp med att passa Arvid ♥ För efter lunch körde jag till folktandvården och fick tänderna skrapade. Och det kändes =( Att ha tandsten är inte kul. Värkte ganska bra efteråt. Men nu är det gjort, och det kommer dröja ett tag innan det är dags igen. Men jag ska helt klart bli bättre med att använda tandtråd för att förebygga allt vad tandsten heter!

Sitter och undrar på när Arvid ska slå upp sina ögon. Han brukar ju alltid vakna vid 2-3 men jag klagar inte, han får gärna sova =) Men jag tror att det beror på att han somnade inte så bra igår kväll utan vaknade 2-3 ggr och hade sig. Men nu börjar jag höra honom. Det är väl konstigt att det ska alltid bli så när man väl säger nått :P

Jaja, godmorgon på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0