Negativt inlägg =(

Känner mig otroligt frustrerad idag :(
Varje dag känns som en kamp nu för tiden! Värken i benet är så jobbig. Arvid har börjat fått ett humör eller om det är en fas han är inne i, där han sover dåligt, svårt att komma till ro när det är dags för att sova på dagen. Det gör att man får mindre och mindre sammanhängande sömn och man blir ju bara knäpp av sånt. Jag tappar tålamodet mer och mer känner jag....neh det är inte alls roligt. Inte kan man aktivera sig här heller i denna lilla håla! Det tråkiga vädret gör ju inte en munter direkt =( Får gå och knarka i mig lite panodil och hoppas värken släpper lite iallafall. Tur det är fredag idag så man har nått positivt att tänka på. Ikväll får man äta lite godis minsann :P


Kommentarer
Postat av: Caroline ohlsson

Man måste ha några dåliga dagar för att veta när dom bra e. Bara kämpa på. KRAM

2010-11-13 @ 07:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0