Julpyntat

Allt hade gått så bra med Arvid, han hade skött sig =)
När vi kom hem igen, gick jag in i förrådet och tog fram adventljusstakarna och lite julpynt. Jag ville får det lite julfint men mest för att det kommer inte finnas så mkt tid att göra det dom kommande dagarna.
Så jag satte även upp julgardiner i köket. Så nu har vi lite julstämning här...fick lite redan i fredags då jag och Johan och Sofi körde till hässleholm och gick på julmarknaden. Supermysigt, trots ganska blött med snön.

Nu i veckan så ska jag och Johan planera in ett lussebak med. Fylla frysen med lite gott helt enkelt =)

Nej om man skulle ta upp busen ur hans säng....ligger och pratar och har sig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0