Helvetets natt!

Inatt har det inte varit roligt....det är fortfarande inte roligt då benet och höften värker något enormt mycket =( Har inte kunnat sovit nått känns det som. Är så sjukt trött på att må skit....tur är väl att man har fått ett datum till operation nu :) Det blir redan den 2 december! Hoppas nu att allt går som det ska så man kan börja leva ett normalt liv utan att ha ont JÄMT!

Med att jag inte har sovit nått inatt kan ju med ha att man mår dåligt av febern. Arvid gnällde vid 04 efter nappen så jag gick upp. Känner att jag är helt plaskvåt på bröstet av svett. Sist det var så var när man var gravid...vilket jag inte är så klart. Men dryg natt har det varit minsann. Men jag är uppe nu och får försöka se glad ut. Har ingen hög feber längre men man känner sig fortfarande matt och illamående kommer och går hela tiden.
Blir inte många knop i dag heller. Måste till bvc iallafall...är så himla nyfiken hur det har gått nu när man har börjat ge riktig mat till pöjken.....nått som känns väldigt bra är att det har gått jättebra att slutat amma. Från att ha ammat 5 mål om dagen så är det nu bara 1 mål jag ger. Bara vid 2 tillfällen som det gjorde så ont av späningen så fick jag ge bröstet till Arvid i några minuter så kändes det bättre. Nästa vecka får jag börja med att försöka ta bort det sista målet.

Nu vaknade Arvid, bäst jag går. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0