Fredag

Igår körde vi en heldag hos svägerskan, hade lite att fixa med som jag definitivt trodde skulle gå snabbt...men så blev inte fallet. Men en bra dag blev det, fast trött som bara den var man.

Fick lite mer info idag om läget som jag skrev om innan, som var ett long shot...det kanske inte är det längre =) Nu håller vi alla tummar och tår!

Och lite snö har det med kommit, tror inte att det varar så länge för det är inte så kallt. Men än är det ett tag till julafton!

I onsdag körde jag till Ängelholms sjukhus för det var dags för förinskrivning....fick en massa info vad som kommer hända innan och efter op. Fick svara på en massa frågor, prata med läkare, sjuksköterska, narkosläkare. Allt såg bra ut och jag fick mina frågor ställda. Ska bli intressant hur man mår efteråt, kommer ha en massa skruvar och grejer som ersätter disken. Nu är det bara 2 veckor kvar......

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fortsätter hålla alla tummar och tår för er :-) hoppas hoppas hoppas!!

2010-11-20 @ 23:26:59
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0