Barnfritt

Ja, jag och Johan är helt ensamma här i lägenheten.....underbara Arvid är och myser hos sin farmor och farfar. Vi lämnade honom igår eftermiddag och ska snart åka och träffa honom igen. Men guud vad det har känts konstigt att vara utan sitt barn! Vad vi har längtat efter honom. Vi hade iallafall bestämt för att gå på bio igår kväll. Nya Harry Potter - vilket var sååå himla bra! Lite seg i mitten men helt klart värd 5 av 5 möjliga.

Vi ville passa på att göra nått tillsammans innan det är dags för min operation....då det inte är lika lätt att hitta på nått. Nog är det inte lätt nu heller för man har så ont. För biostolarna var inte alls sköna för min rygg. Det fick jag sota för inatt då både rygg och ben har värkt! Men lite sovmorgon har det blivit. Tog en skön dusch och verkligen smorde in mig med alla olika sorters lotion efteråt =)....sånt man inte riktigt hinner när man har ett barn att passa. Så jag känner mig som ny igen.

Nej nu får man gå och äta lite frukost så vi kan åka sen =)


Mamma saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken underbar bild på goingen! Man smälter ju! Låter som ni hade en riktigt mysig kväll, det behövde ni <3

2010-11-21 @ 17:00:32
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0