Allhelgonaafton

Min bror hade fått åkt hem igen efter ett x-antal prover. Han har tydligen hjärtsäcksinflammation. Klart man blir orolig när det gäller hjärtat. Men läget är under kontroll och det känns bra.

Igår var vi hemma hos J och F och käkade middag och hade en allmänt mysig fredag. Arvid fick låna deras resesäng och det gick toppen....fast A hade sån hosta i mellanåt. Hoppas det är bara nått tillfälligt. Tror vi ska med kolla på en resesäng. Kommer bli mer och mer att man åker iväg nu när Arvid blir större.

Idag är det städning som gäller. Det regnar ändå ute så nån utflykt blir det inte. Men jag är grymt sugen på att besöka ikea =)



Svar: Ulle-Här är det nog tvärtom, knappt använt 68. Vad använder Ester nu för stl? Jag väntar fortfarande på att få en op.tid i december. Får nog höra av mig snart. Veckorna går så sjukt fort.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej. Ja du får ringa och gå på dem så du får en tid så det inte drar ut på tiden. Ester hon har börjat med st. 86 för ett tag sedan och vissa kläder är jätte stora. Babyavdelningen har upp till 86 och barn avd. från 86. men det finns så mycket snyggt på barn 86 så jag har börjat handla där i stället för baby 86 är fortfarande lite småaktigt. Titta på det nästa ggn du handlar kläder får du se.

Kram Ulle

2010-11-06 @ 12:24:04
Postat av: Julia

Hej vännen. Ring och hör så dom inte glömt bort dig men jag minns att jag fick min operationstid bara en månad innan det var dags.



Skönt och läsa att det gått bra för din bror. Stor kram till dig min vän, h en fortsatt mysig helg!

2010-11-06 @ 17:21:28
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0