Onsdag och ev. sista besöket hos BM

Igår spenderade jag eftermiddagen hemma hos Julia, det var riktigt trevligt som alltid. Medans hon bakade bröd, gosade jag med Casper. När han låg i min famn, kämpade han hela tiden med att resa sig upp, stark kille =) Nog längtar man nu till det är dags för oss minsann!!!
Vi fikade och tiden bara flög iväg, strax innan 17 fick jag bege mig för att hämta upp maken som slutade jobbet. Väl hemma var det att sätta igång med maten och äta den. Sen händer det inte så mycket på kvällen. Det är dom vanliga rutinerna som görs.....

Idag däremot är det dags för det sista(hoppas) besöket hos barnmorskan. Har verkligen trivs med Margit, från första stunden och Johan kan inget annat än instämma. På ett sätt är det tråkigt att inte få träffa henne mer men ändå skönt att vi ska möta vårt barn istället, ni förstår säkert vad jag menar......sen ska jag göra ett snabbt besök på stan innan jag kör hem, eller om man tar det innan bm-besöket, jag får se hur trött jag är. Vaknade 03 inatt och har varit vaken sen dess. Hade verkligen hoppas att det skulle fortsätta som dom 2 senaste dagarna har sett ut, där jag fick sova många fler timmar. Men det är väl så när man har varit ute och gjort grejer så blir det så. Ska krypa ner snart igen och bara hoppas man somnar snabbt.

Morning.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Malin! Jag vet med 99,9% att det inte är sista besöket; för du har nog glömt att det ca 2 mån efter bebis tittat ut är återbesök för din del för att kolla så allt står rätt till därnere :) Kram Kram

2010-05-05 @ 12:43:27
Postat av: MR

ja det hade jag inte tänkt på :) Tur jag har dig!

2010-05-05 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0