Måndagen

Denna dag kunde verkligen inte bli segare. Sov så gott mellan 17-18.30 sen var det dags att kliva upp och möta älsklingen. Eller rättare sagt han kom till mig och pussa hej, lat frun tänkte han säkert :P
Under kvällen har vi kollat på inspelade serier och verkligen chillat.

Imorgon ska jag köra hem till Julia och umgås lite med henne och Casper. Det var ett tag sen och jag vill verkligen träffa dom igen. Plus kan det vara skönt att ha nått i veckan planerat så inte dagarna bli för långtråkiga.

Har precis kollat lite på utbudet hos Kappahl, det finns så mycket jag vill ha i min garderob men det är verkligen inte lönt att köpa nått nu, vi är ju ändå så pass nära förlossningen. Jag får helt enkelt vänta.....Men det är mkt som jag mer än gärna hade köpt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0