Tisdag =)

Ny vecka, härligt.                                                                  (39+0)
Nått som är otroligt skönt är att jag har fått sovit en hel del utan att bli helt störd av det onda i benet. Eller så är man så pass trött att man inte märker det? Men vila/sömn är viktigt nu på sluttampen och jag tar varje tillfälle i akt.
Om nån timme ska jag bege mig och köra söder ut hem till underbara Julia, för det är precis vad hon är!! Ska bli skönt att komma iväg lite och sen att få gosa med Casper är ju inte helt fel.

Först får man ha nått i magen och jag har ingen anning om vad jag ska laga. Får nog börja rota i kylen. Finns ju inget tråkigare än laga mat till sig själv, tack och lov att man inte lever ensam ;P Nu ska jag styla håret efter duschen, ja, så gott det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0