Fredag 7 maj 2010

Svårt att sova är vad jag har, om man ändå kunde slippa smärtan i benet på nätterna så hade jag varit såå glad. Men icke sa nicke. Får sitta här ett tag och bara hoppas det släpper lite, jag behöver timmar!!

Det har varit en händelserik dag igår och jag får skriva om det sen när jag orkar, nu när klockan snart är 02.30 så är man inte så pigg.....
Iallafall är det fredag idag och det gillar vi, kanske lite extra denna veckan.
Nej nu lockar sängen enormt mkt.

Ha en bra dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

GRATTIS till er pojke, jättesöt han var!!!!

Kram Jossan

2010-05-08 @ 16:48:54
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/
Postat av: Maria

Stort Grattis till er lilla Arvid, nu är han äntligen hos er.

Många kramar från mig

2010-05-08 @ 17:33:32
Postat av: Erika (Kusin)

Grattis till lilla sötisen Arvid! Jag sa ju att ni skulle få först =) Kramar!

2010-05-08 @ 21:12:44
Postat av: Kicki

GRATTIS till er lilla söta son :-). Så skönt att han äntligen ville titta ut. Hoppas allt gick bra och att din rygg börjar må lite bättre nu.

Stor KRAM :-)

2010-05-08 @ 23:29:20
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Grattis till lille prinsen. Vad skönt att det är över nu och du kanske får bli bra i benet. Kram från oss i Perstorp. /Ulle

2010-05-09 @ 09:02:48
Postat av: Svärfar

Tack Malin för Du givit oss vårt andra barnbarn , Du har varit duktig vi vet vad ont Du haft men ändå inte jämrat dig , vad söt han är .

Kramar frå leif o Lotta

2010-05-09 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0