7 dagar kvar - 1 vecka!!

Sensation gott folk, natt fick jag sova i hela 4.5h, det var ju nästan så man känner sig utvilad. Trist bara att så fort jag kliver upp så blir det värre med benet, men jag behövde gå på toaletten. Gick tillbaka till sängen i hopp om att Johans klocka skulle ringa 05.40 men jag fick ligga vaken en timme innan det var dags för honom att gå upp. Lite godmorgonpuss och godmorgonkramar....innan han fick gå till bussen. Lyckades somna om och sov en timme till. Konstigt nog har det blivit så på morgonen är att jag vaknar nästan alltid exakt en timme senare, slår aldrig fel.

Nu med lite frukost i magen ska jag snart hoppa in i duschen och se hur dagen kommer att se ut. Nu när jag satt här och vred mig lite i stolen, small det till i ryggen som jag vet inte vad. Vilket gjorde att jag fick ont i benet och går lite kasst. Får se om det fortsätter.....

Måndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0