4 dagar till BF

Allvarligt talat så har jag nu 2 nätter på raken vaknat på exakt samma tidpunkt. 03.08 Det är bara så drygt. Och så vet man att när man kliver upp så blir ryggraden belastad och smärtan i benet kommer alltid. Så nu stannade jag uppe, istället för att försöka somna om vilket jag inte kommer göra. Gjorde det i går och det blev bara att jag låg varken till 06.30.
Åh vad jag vill att värkarna ska starta nu. Denna väntan gör ju ingen klokare, och man känner efter hela tiden utan nått resultat.....jaja det ska väl starta nån gång inom dom 2 kommande veckorna.

Torsdag idag och veckan har gått undan på ett sätt. Tyckte det var fredag nyligen. Men det är ju bara positivt nu när man är väntans tider, för att gå och vara höggravid är inte alltid så skojigt faktiskt.

Som sagt så har vi nedräkning här hemma.


Jag och finaste! LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0