3 veckor

Nog trivs man med mammalivet! Man kan verkligen inte få nog av att sitta och titta på ögonstenen. Att man kunde känna så här för en person trodde jag inte.

Arvid tar en middagslur och jag ska förberede oss för att köra hem till hans farmor och farfar.
Igår var det dags för andra vägningen på BVC och han växer så det knakar, nu väger han 4114g och är 52,5 cm lång. Och idag blir han 3 veckor med, helt otroligt att det har gått så fort.



Slå den tuppkammen =)

Igår hade vi besök av Hannah och Torbjörn och Arvid fick 2 supertuffa body och en matchande mössa. Han kommer verkligen bli så snygg när han har vuxit i dom. Tusen tack!
Vi käkade pizza och hade det trevligt.

Nej nu måste jag fixa här. Trevlig helg alla!


Kommentarer
Postat av: Kicki

3 veckor redan :-) Helt otroligt vad veckorna gått fort. Å så mycket hår killen har :-). Kram från oss

2010-05-29 @ 18:05:41
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hihi, förvirrade jag tänkte kommentera, men upptäckte att jag redan varit här ;-). Kram igen då :-)

2010-05-30 @ 12:50:34
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/
Postat av: Erika (Kusin)

Han är väl för söt! Nu är Tuva en vecka... fort går det... Kramar i massor!

2010-05-30 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0