Vasaloppet och Barnkalas

Nej detta är inte alls roligt, man blir så nedstämd av situationen. Jag hade självklart jobbat om jag hade kunnat, ischian har jag gått med sen i okt/nov. Nu funkar det bara inte.
Tack för alla fina kommentarer ♥


Igår var vi bjudna på 4-års kalas och vi skulle självklart fira Tuva. Charmtrollet....var i sitt esse och hade väldigt roligt med att leka med sina kusiner.
Presenterna var i rosa rosa rosa =) Hon är verkligen inne i en "prinsessaperiod" och hon är bara för underbar.
Vi fick jättegod mat och tårta. En massa gravidsnack blev det då 3 av personerna väntade barn =)
Tiden gick jättesnabbt och jag blev tröttare :P Vi hade haft det väldigt trevligt.
När jag kom hem damp jag ner i myskläderna och i soffan och det var den söndagen.....
Vasaloppet såg jag med på förrensten på förmiddagen. En tradition som måste följas. Råkade somna när dom hade ca 12km kvar så nån målgång såg jag aldrig, sånt som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0