Vårsolen

Nog fick man vårkänslor idag med =) På eftermiddagen tog jag bilen och körde till Växthuset. Så jag har nu det vårfint på framsidan. Ska ta bilder sen och visa. Härligt med lite färg!
Annars har jag fått en del tvätt tvättad, bland annat vinterjackan åkte i maskinen. Nu ska det ut i förrådet, för nån snö vill vi inte ha, kanske blir som det blev hemma i Falun förra året...kom snö i början av juni =( Chansen är nog inte så stor att det blir så här nere i skåne.

Efter middagen kollade vi på Halv åtta hos mig, och man får verkligen se många udda och roliga människor.
Sen har vi slappat i soffan, har fått låna "Las Vegas"-serien som vi kommer kolla vidare på. Kul att man kan hitta nya serier.

Sängen vänta nu känner jag, har varit trött ett tag och nu vill jag inget annat än nanna kudde.

Helg imorgon!!!! Fredag, Lördag, Söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0