Babyhandling i Ullared

Ullared blev det idag och det var en bra dag med.
Kom iväg vid 06.30 men fick åka inom Hässleholm och tanka bilen. Sen bar det av!
När vi kom dit var det öde, så vi fick verkligen en lugn dag, förutom att det var lite trångt bland babyavdelningen för tydligen är alla gravida :P
Vid tio var vi nästa klara med babysakerna och då behövde vi lagomt fylla på med lite energi, så vi satte oss i ett av fikaplatserna, vila ben och rygg med för den delen.
Sen var vi på det igen, vagnen fylldes eftersom och vi kollade knappt hälften av affären, för hade jag gjort det så hade man sett allt fint som finns. Och jag vill gärna ta hem det med =)
Lika bra att inte veta vid det....ekonomiskt blir det med. Vi bockade av vår lista och det blev allt förutom badbalja och nått annat smått. Men det kan vi köpa här hemma med.
Är verkligen nöjd med dagen, strax efter tolv lämnade vi kassan och en supertrevlig kassörska! Och sen bar vi hemåt. Det var lagomt för mig, för jag blev tröttare och tröttare och ryggen orkade inte så mkt mer. Men det var inte värre än det brukar och det var superskönt. Vi stannade och åt efter vägen så vi var hemma strax efter 15.
Här är lite bilder på vad som fanns i kassarna bla...

Fikapaus


Uppackning sker.


  

En del kläder, svårt att låta bli...med det blev mkt naturellt. Men hellre det än att man köper "fel". För alla andra kläder med färger var verkligen antingen till kille eller tjej, vilket är väldigt tråkigt. Det är verkligen djungeldjur eller kossor som gäller som motiv.

Nu ska jag börja packa in sakerna =) Ha en bra torsdagkväll....


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej. Vad kul att ni hittade så mycket, vi var oxå där innan Ester kom och shoppade allt utom badbalja för den köpte vi på IKEA billig och kanon bra. (Mattias har oxå en Ikea balja)Jag kan köpa ut en om ni vill ha vi har inte så långt till Helsingborg när vi ska dit och köpa nya blomkrukor. Kram Ulle

2010-03-04 @ 19:46:23
Postat av: Erika (Kusin)

Åh av roligt med babyshopping! Jag vill också! =) Men vi har ju redan det mesta... Kramar!

2010-03-05 @ 14:48:21
Postat av: Kicki

Så kul att ni hittade så mycket i Ullared. Det är så oerhört gosigt med de små plaggen. Martin bara skrattade åt mig när jag stod och vände och vred på de små plaggen innan vi fick vår lilleplutt. Jag njuter fortfarande av att stryka och vika hans små gulliga kläder :-)

2010-03-07 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0