Söndagen

Igår blev det en rätt så bra dag, vi åkte till J´s syster efter kl 13, där vi satt och fikade ett bra tag. Det var jättemysigt och dom bor så himla fint. Plus att jag var väldigt sugen på att titta hur deras rum till bebisen hade blivit. Det hade ju tillkommit både spjälsäng och skötbord sen senast. Efter ett tag kom 2 av deras bekanta över som vi med satt och tjöta med. Blev en massa Thailand och bebis snack.
Vi fick se deras "uterum" i trädgården. Dom hade precis inskaffat ett set med utemöbler och det blev supersnyggt. Det är så när man får vårkänslor man vill göra det mesta =) Känner igen det där......
Så kom vi äntligen upp till rummet där dom hade gjort iordning med dom nya möblerna och det blev med jättebra. Dom hade en underbar mobil i taket som jag också vill ha inne i barnrummet. Får se om man kommer till Ikea eller inte =)
Man blir så otroligt sugen på att bädda i vaggan och spjälsängen men pga katterna så vill jag inte göra det än för jag vet att det kommer göra det ännu mer attraktivt för dom, om dom vet att det är mjukt och skönt just där.
Hittade Smulan för första gången i spjälsängen men där fick hon inte vara, men jag oerhört förvånad att det tog så lång tid innan nån la sig där i, över 3 veckor.



Ska iallafall tvätta sängkläder som vi har köpt, har även fått en hel del av mamma som är från när jag var liten. En massa söta lakan med spets osv. Det kommer bli bra i slutändan.

Iallafall så kom vi inte ifrån förrens klockan var 17, blev jättepaff att den var så pass mycket. Oerhört trevligt hade jag och maken, det var ett tag sen vi träffades sist.
Vi körde och handlade det sista på ICA innan vi åkte hem. Väl hemma började vi med maten på en gång för vi var båda hungriga. Gott var det och tack Malin för lånet av ketchupen (något vi glömde köpa :P)
Därefter blev det mys i soffan med apelsinbitar och vatten med massa isbitar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0