Så tyst här hemma.

Idag känns det väldigt tyst i lägenheten =( Saknar min make sååå mycket.

Sitter och har sammandragningar, inget som gör ont men dom känns. Imorgon är det en ny graviditetsvecka och det blir mindre och mindre dagar i nedräkningen. FK ringde idag igen, denna gång från stan. Hon hade många frågor som hon ville ha svar på. Först hann jag inte med att svara för det är svårt för mig att hinna till telefonen, allt går ju i slowmotion. Men hon ringde på mobilen och jag fick lov att säga att jag har svårt att komma fram. Hon som ringde förra veckan orkade bara vänta i 4 st ringsignalen, då hade jag knappt hunnit ur sängen.
Men hon förstod mitt läge och jag skulle höra av mig så fort bebisen hade kommit ut för att kunna avsluta sjukpenningen. För äntligen så kommer det utbetalning för sjukskrivningen. Inte alls roligt att stå utan pengar när räkningar ska betalas.

Nu ska jag vika undan lite bebiskläder som har hängt på tork. Ha en skön Måndag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0