Lördagen

Igår morse blev det att jag låg till nio innan det var dags för nästa toabesök. Gick och la mig igen för jag var inte vaken direkt. J gick upp och jag somnade om tillslut och sov till och från till klockan var vid 11. Det var ganska skönt att få vila ut lite och konstigt nog kan jag ibland känna att jag sover bäst på morgon.
Kanske för man har hela sängen för sig själv plus att jag tar nästan alltid J´s täcke och lägger det som ett stöd för både mage och ben när jag ligger på sidan.

På eftermiddagen ville j hem till hans föräldrar och hälsa på. Så vi styrde bilen dit och fikade lite ihop. Alltid lika trevligt att träffa dom. När vi åkte hem fick jag med en kassa med kläder av svärmor för hon hade rensat i garderoben. Dom provade jag direkt när vi var hemma så klart. Det var superfina toppar och tunikor som jag självklart behöll! Nu hänger det 5 nya plagg i garderoben som jag flitigt kommer använda =) Alltid kul med nya kläder just när man ibland känner som en elefant i dom jag annars har =) Bilder kommer sen.

Senare under eftermiddagen sorterade jag lite tvätt och i den tvätten innehöll det en massa bebiskläder som jag nu har tvättat ♥ Alla dessa söta små små kläder! Idag blir det vittvätten som ska tvättas. Lite annan städning blev det också, då dammsugning av hall var ett måste. Nu när all snö har försvunnit så kommer det in 10 ton grus känns det som.
Antar att det kommer dröja länge till innan dom gör nåt åt gångarna här för det brukar inte gå så fort med sånt här har jag märkt!!! Dagens i-landsproblem ;P

På kvällen blev det middag, lite rester från gårdagen och sen lite tv på det. Ganska lugnt och sansat....Tillbaka till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0