Drömmar

Hej ny vecka....
Ja denna veckan händer det lite saker. J ska börjar sin praktik idag vilket är både kul och tråkigt. Varför det är tråkigt är för man har vant sig att ha sin älskade make hemma.
Nu när man tänker efter så har det snart gått över 3,5 månader sen han blev av med jobbet, helt otroligt vad tiden går. Men förhoppningsvis så ska detta ge ett fast jobb sen och J ska verkligen visa vad han går för. Kan inget annat än att säga att jag är oerhört stolt över honom. Jag är verkligen skitfeg för det mesta, men han gillar nya utmaningar och det gör honom stark. Så detta kommer han fixa galant.
Sen får man ju hoppas att han har kunnat sova nått inatt för jag har inte varit direkt stilla. Har vänt och vridit mig tusen gånger och sagt AJ x-antal gånger. Usch, jag kan inte vara lätt att leva med just nu :P

Drömde förresten om vårt barn inatt. Det var när jag gick upp efter 02 som det slog mig att jag hade drömt om just vårt barn. Och i drömmen, som innehöll både förlossning och nått om Wallanderfilmerna. Så var det en son vi fick och han var livlig redan som nyfödd. Kommer ihåg vad jag sa med och det var nått i stil med; -Du är ju lika livlig som din farbror om inte mer!.....Jag sa farbror men tänkte på min mellersta bror och han blir ju givertvis morbror i verkligheten. Ja jag skrattar när jag tänker på det. För det var verkligen att han satt upp och jag fick kämpa för att hålla honom stilla och detta var direkt efter förlossningen.
Hur ska man tolka det egentligen? hahahhahh.....

Det är jättespännande att vi snart ska få veta var det blir! Längtar så mycket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0