Unna sig

Oj vad det kvittras utanför, fåglarna är verkligen i sitt esse.
Blev en bra natt med mer timmar sömn, men jag har ont när jag vaknar, låg och vred mig ett tag men gav upp. Snart kommer makens väckarklocka ringa så jag ska hoppa i säng igen så jag kan stjäla en eller två kramar innan han dra till jobbet.

Idag är det ju fredag igen och maken kommer hem lite tidigare då än vanligt, det gillar vi.
Nu i helgen ska vi till stan och kolla lite, man är där väldigt sällan, men imorgon blir det ett undantag. Vill så gärna köpa en ny parfym! Är inne på det sista av Light blue och denna gång hoppas jag att det blir DKNY Be Delicious, den doftar sååå gott.
Och sen på söndag kör vi till IKEA, hurra. Har velat det ett bra tag och nu fanns tillfället. Det ska bland annat inhandlas, korgställning, badbalja, LJUS och nog en del smått och gott till barnkammaren ♥

God morgon Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0