Tupperware ägare =)

I tisdags var jag på mitt första Tupperware-party.
Det var både kul och trevligt. Hade några ansikten som var kända så man var inte helt solo. Var det inte massa mammor med bebisar så var det gravida =) och enda mannen, Johan =) Vi fick info om en del av sortimentet, fanns jättemycket fint men synd att priset är lite för högt, tycker jag. Men det är ju bra grejer man får, deras kvalité är berömt =)
Vi beställde nått som hette Tuppercare Baby trio
Perfekt att ha mjölkersättningen i ena facket och gröt i det andra utan att det blandas med varandra. Bara att vrida locket till det fack man vill ta av. Sen blev det deras berömda plasttillbringare med lock, Multikanna plus en mini. Och dom är i svart och rött just nu. Tufft! Har tyvärr ingen bild men jag får visa sen när produkterna har kommit. Så nu är man tupperware ägare =)

Fick ett väldigt trevlig brev på posten idag, vi sken upp som solar jag och hjärtat. KUL! Imorgon ska jag bege mig till Växthuset för att skaffa lite påskliljor och penseer. Sätta lite färg på framsidan, fick verkligen vårkänslor idag, hoppas det är lika imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!Brukar följa dig i bloggen. Känner Johan sen länge tillbaka då han och min lillebror brukade leka som barn. :)

Vill eg. bara säga att en sån där burk är jätte bra.. inte bara till ersättning och gröt utan även till vällingen när de blir lite större. Väldigt enkelt att dosera i nappflaskorna! :) Bra köp alltså!

Har förstått att du har väldigt ont, bit ihop snart får du den bästa belöningen man kan få i din famn. :)

2010-03-25 @ 10:37:02
URL: http://albinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0