Torsdag

Åh jag fick sova över 3 timmar i sträck i natt plus att smärtan är inte lika jobbig som innan. Ganska skönt måste jag säga. Gick faktiskt och la mig i hopp om att sova vidare för jag kände att det skulle inte vara helt omöjligt. Men man får många tankar när man ligger vaken så det blir lätt svårt att somna om. Så nu sitter jag här. Med lite lätt illamående och känner mig lite vimmelkantig men jag har hittat nått att äta så jag hoppas att det går över.

Snart helg igen! Veckorna går undan minsann....ser framemot helgen, just för Johan är ledig och hemma plus att vi ska förhoppningsvis göra lite roliga saker tillsammans.

Nej jag tror jag går och lägger mig igen. God morgon.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Vad skönt att du fått sova lite :) Jag hoppas att det fortsätter så, kram Lisette

2010-03-25 @ 09:41:30
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0