Torsdag 11 mars

Oj idag "sov" jag länge. Vaknade stup i kvarten av att rumpmusklerna värker. Pyret protesterar verkligen när man lägger sig på sidan, det är kickar hit och dit så man försöker att vända och vrida sig så gott det går för att hitta en bra plats =) Idag är det 60 dagar kvar till bf. Happy.

En annan sak, tog reda på hur länge det brukar ta för en omprövning för Hp, gissa vad hon svara i luren.....NÅGRA MÅNADER. Alltså vad är detta för system? Dom gör verkligen allt för att man inte har nått val än att ta av sin föräldrapenning. Sjukskriver inte läkaren mig nästa vecka vet jag inte vad jag gör. Då har jag verkligen bara möt jubelidioter. Ser inte läkaren mitt problem så ska hon/han inte vara läkare. Tänk er själva att inte kunna gå rak och i lagom takt utan att det smärtar. Ta er ur och i sängen utan att det smärtar. Bara vrida sig i sängen, då talar jag att enbart lyfta rumpan lite uppåt utan att det hugger och smärtar. Handikappad är vad man är. Jobba i affär sen där efter, lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0