Tisdag 9 mars

G O D  M O R G O N

I natt har jag sovit rätt bra, ett toalettbesök vid 03, man kan nästa ställa klockan efter mig för det är alltid dags vid den tiden. Ska snart väcka mannen, när jag låg vaken vid åtta så ligger han och skrattar i sömnen. Det var rätt roligt att höra honom. Måste ju bara få fråga vad det var han drömde om egentligen.

Idag ska jag faktiskt möta upp svärmor på stan så ska vi luncha lite tillsammans. Det ska bli kul, det är nått vi inte gör så ofta men det händer ibland, plus att jag ska passa på att köpa en present.
Därför ska jag äta frukost nu och hoppa in duschen och göra lite innan det är dags att köra mot stan.

Ofta på kvällen fixar Johan varsin skål med skalad apelsin och det är nått vi båda gillar väldigt mycket.
Det är verkligen så gott och enkelt. Perfekt till tv´n där man lätt får ett sötsug varje kväll.

Kommentarer
Postat av: hannah

jag älskar också apelsin! äter det nästan varje kväll, mums mums :)

2010-03-10 @ 11:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0