Tidig morgon

Blev lite chockad när jag såg var klockan var när jag gjorde mitt toabesök. 03.30. I vanliga fall så brukar jag vakna vid 02-02.30 och ändå gick vi och la oss efter 22. Väldigt skönt tycker jag. Gick och la mig igen för trötta ögon var det minsann, men nu har jag legat i över en timme och försökt somna om. Men det gick inte så bra.
Värk i benet och i korsryggen är det som stör.

Man är van vid det här laget, men sjukt trött på det.
Glädjande är det ju att man idag går in i vecka 33, hurra. 7 veckor kvar till bf med andra ord.
Magen växer mer och mer och bökigare blir det att hitta en bra sittställning då det blir trångt där inne. Efter maten är ju värst =) Hade ju varit enklare att "bre" ut sig om det inte var för ischian som ställer till med problem.

Igår var det tydligen det sista avsnittet av Familjen Annorlunda, väldigt tråkigt tyckte både jag och min man. Hoppas verkligen att dom kommer med en ny säsong, där Älvdals-familjen finns med =)

God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0