Skum dag

Blev en konstig dag idag, blev inget som jag hade tänkt mig.
Har varit trött hela dagen och orkeslös.
Råkade ut för 2 försäljare ikväll och jag fick bara tanken, -Varför händer detta.....Dom kom in och satte sig i soffan och jag ville bara gå och gömma mig. Men aldrig mer ska detta hända, shit dom fattade verkligen inte J´s hintar att det var inte läge. Nu i efterhand så kändes det konstigt, får bara känslan av att nu vet dom hur man bor, vilka grejer man har. Nästa gång man kliver in i lägenheten möts man av allt är stulet. Man kan ju verkligen inte lita på folk idag!!!

Har precis avslutat veckans avsnitt av Grey´s Anatomy och dom kickar ass alla gånger. Älskar den serien.
Nu väntar faktiskt sängen, är jättetrött och jag antar att jag kommer slockna rätt snabbt så fort huvudet landar på kudden. 

Vi ses imorgon. God kväll.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0