Överraskad

Nej nu har min högra rumpmuskel krånglat igen igår och idag, det gör så ont i den. När jag vaknade innan 02 så visste jag att jag inte skulle kunna gå och lägga mig efter toalettbesöket =( Jag är oerhört trött och vill bara sova. Men jag försöker dra ut på det så länge som möjligt för att det ska bli lite lättare att falla i sömn än tidigare.
GÄSP!!!!

Fick igår en väldigt rolig nyhet. Min bästa vän sen lågstadiet är med barn. Det var en tillfällighet jag fick reda på det, för jag har varit dålig och hört av mig. Men hon var i v.19 nu och hon hade med problem med ryggen =( men mådde bra och dom skulle på sitt andra ultraljud i veckan har jag för mig =)
Kul att så många i bekantskapskretsen ska få barn!!!

Nu är det 6 veckor kvar till bf....jag och maken pratade igår kväll om hur kort tid det egentligen är och att vi snart ska bli föräldrar. Fortfarande känns det konstigt att om några veckor är det inte vi två längre utan tre

Kommentarer
Postat av: Lisette

Pratade med en tjej som hade liknade problem som du när hon var gravid. Hennes bästa tips var att sova på toa. "Sätt dig på toan precis som du skulle kissa och lägg kudden bakom huvudet". Du kanske kunde prova? Daniel hälsar! Kram Lisette

2010-03-23 @ 19:12:49
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0